Det är dags!

Nu har jag packat allt och fixat iordning mig. Allt jag har kvar att göra är att mysa sönder mamma, om några timmar åker jag tillbaka till karlshamn igen. Dumma Karlshamn, dumma jobb, dumma plugg! Ja, jag är bitter. Hade hellre stannat här ett tag till. Men så blir det inte för imorgon är det jobb på Harrys som gäller. Men men, sånt är livet. ^_^
Halv tio är jag framme i Karlshamn och då är det vin med mina söt-tokar som gäller. Jag, Amanda och Alexandra har kommit fram till att det där med distansförhållande fungerar inte. Det är inte vår grej helt enkelt. Vi gör oss som bäst när vi är ihop, på samma ställe. Distansen mellan fridhem och stan är tillräckligt med avstånd för oss. Hell to the yeah!!!!
Hallå, hur löjlig är man inte när man åkte i måndags och jag saknar ihjäl dem där brudarna? Ska bli underbart att träffa dem igen. Så fort jag kommer fram till Karlshamn så lär det ändras och jag kommer sakna ihjäl mig efter mamma och familjen. Lite separationsångest kanske? Det är fan det bästa!! ^_^ Positivit tänkande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0