Wonderful day!

Den här dagen är så jäkla underbar! Det är en sådan dag där jag aldrig riktigt är redo att ge upp pluggandet. Jag ordbajsar som aldrig förr och det känns så jäkla gött! Fortsätter jag i denna takt så kommer jag definitivt blir klar med denna kurs i veckan. Det är verkligen en dröm. Det hade varit en så stor sten, ett stort berg, som hade släppts! Det är helt otroligt vad detta har varit ett orosmoln över mig. Jag kan verkligen inte förstå hur man kan få något så "obetydligt" som en kurs att bli ett sådant orosmoment. Jag har inte riktigt kunnat slappna av på flera månader på grund av detta. Tänk vad underbart det måste bli då när jag är klar med detta och kan fokusera på det jag verkligen vill, dvs undersköterskestudierna. Det ska bli så underbart att för första gången på flera år verkligen få läsa något jag verkligen brinner för och vill göra! Bara tanken på detta gör mig helt pirrig i magen, nästan sådana nykärsfjärilar som härjar runt i magen.
Helst sjukt att skola kan göra så att jag känner mig helt nykär. Inte mig emot dock. Jag är rätt nöjd faktiskt!! ^_^
Så, just nu sitter jag och försöker skriva klart en rapport. Vill iaf skriva en innan jag hoppar i säng. Det som hjälper mig är riktigt härlig chill-musik!






Chill-musik är nog bannemig ett måste när man pluggar. Jag tycker man kommer i rätt stämning då. I like!! Nej, om man kanske skulle försöka fortsätta med den där rapporten. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0