Uppe med tuppen

Idag var jag uppe med tuppen. Tänkte att jag skulle vara lite duktig idag så jag gick upp klockan 8, gjorde mig iordning och började plugga. Jag får typ abstinens om jag inte får plugga på några timmar. Jag älskar det! Det är så det ska vara.

Idag är en dag som går i vänners tecken. Ska träffa massa olika vänner hela dagen, det är precis vad jag behöver. Kommer bli massa mys! Första stoppet är lunch med Alex och Amanda vid 12. Det kommer bli najjs, jag längtar som bara den.
Ikväll är det även jobb som står på schemat. Ska bli kul samtidigt som jag är lite skeptisk. Förra fredagen gick ju inte så bra då många var så elaka och dumma i huvudet. Hoppas på att denna fredag blir så mycket bättre. Annars slåss jag. Man får väl slå äckliga snorungar? Eller hur var det nu igen? Jag vet ju att man inte får slåss, men finns det inte något slags undantag när det gäller just äckliga snorungar?

(Ps. det märks att jag har suttit i word en massa, så fort jag har skrivit några meningar här så klickar jag på spara. Typiskt dåligt Johanna!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0