Tro på sig själv!!

Jag har tänkt på en sak och det är verkligen så att jag är min största fiende. Jag har gått och mått så dåligt över denna kurs jag håller på med nu. Har konstant haft en klump i magen och känt att jag är för trög osv. Men nu när jag väl satte fart med det sista så blev det ju faktiskt klart. Jag bara skrev och skrev och sen var den klar. Det var inte så svårt. Tänk om jag inte hade tryckt ner mig själv från början. Då hade den varit klar för längesedan. Det kanske är dags att börja tro på sig själv lite mer?

Så alla ni där ute som inte tror att ni klarar av en uppgift eller vad som helst. Tuffa till er och bara gör det. Det är en underbar känsla efteråt. Tro på er själva, tryck inte ner er själva! Vi alla kan mer än vad vi tror! Nu kör vi hörrni!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0