Tråk och måsten

Nu har jag varit uppe ett tag och fixat och donat lite. Har varit och handlat lite till sjuklingarna här hemma och sånt. Vilket jag gärna gör eftersom att det var jag som tog hit influensan. Inte mer än rätt då liksom.:D hehe.
Idag ska jag packa allt och allt sånt. Jag åker ju tidigt imorgon och då vill jag inte stå med allt det. Då måste man ju för fasen gå upp mitt i natten och det är INTE min grej om man säger så! :)

Jag avskyr att det är så tråkigt att hitta och bränna schysst musik till bilen. Det är helt fruktansvärt tråkigt och sen när man väl sitter där i bilen så är man inte nöjd ändå. Det är inte lätt, dagens i-landsproblem!! ^^
Nej, om man skulle ta tag i allt tråigt så det blir klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0