Tillbaka i Karlshamn

Ja, i torsdags åkte jag ju tillbaka till Karlshamn och sedan dess har jag haft fullt upp. I torsdags mös jag med tjejerna som överraskade mig med lite presenter och sådant. Sen var det fredag, då hade ju Alex bokat in mig hela dagen på salongen och sen bar det hem och vi började med skumpan! Sen kom det massa fler härligt folk och festen var igång på riktigt! Det var riktigt, riktigt trevligt och inte allt för många skandaler skedde vilket jag gillar när man slipper=)
Igår satt jag och Alex på min balkong och drack några glas vin och bara fnittrade. Helt underbar helg måste jag säga! Nu blir det till att käka något och ligga lite på soffan. Är helt slut idag!! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0