Tåg går så långsamt att det känns som tortyr, inte för att överdriva på något sätt.

Herregud vad det är skönt att äntligen vara hemma. Fem timmars tågresa tar på krafterna. Jag är iaf väldigt nöjd över att jag hann börja och avsluta en hel skoluppgift. Så på så sätt så är det inte dumt att åka tåg, man har så tråkigt så man kan lika gärna plugga. Men man orkar ju inte plugga hur mycket som helst. Jaja, skit samma, jag fick något gjort iaf. :)

När jag kom fram till stationen i Karlshamn stod mina tjejer där och väntade på mig. Blev helt sjukt glad över att se dem! Som sagt så är jag ju så töntig så jag saknar de två sötnosarna trots att jag bara är bort i fyra dagar. Men finns det något än att känna att man saknar sina vänner otroligt mycket? Jag menar då måste det ju vara en helt galen vänskap man har! Och det är precis det vi har. Vi delar allt och pratar om precis allt, inget ämne är pinsamt eller jobbigt att ta upp. Det är precis så det ska vara. Oj, vad känslosam jag blev, jag blev bara så glad över att se dem på stationen. Det hade lika gärna kunnat vara ett fyllo som mötte mig och jag hade dragit en underbar historia om honom. Ni vet vad jag menar. Jag är lycklig just nu och det kan ingen ta ifrån mig! Eller jo, möjligen CSN, men det är ju typ deras jobb att göra en galen. Jag tror det måste vara det iaf. ^_^

 

Nu ska jag iaf visa brudarna vad jag har shoppat och sedan blir det såklart häng på min balkong. Det är obligatoriskt. Det gör vi varje gång vi träffas. Hur kallt det än är. Det är sant som de säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. För drar vi på oss varma tröjor och gosar in oss i ett varsitt täcke så fryser vi bannemig inte. Inte så mycket iaf. Jag tänkte även testa om jag kunde spöa dem i Uno eller Yatzy, det gick ju inte så bra med Louice. Så då borde det ju vara min tur att vinna nu? Jag tycker det iaf, synd bara att jag är sämst på att vinna och att det händer så sällan. Men när jag väl vinner då får alla höra det tusen gånger om! Så det så! Ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0