Soffhäng

Just nu har jag bäddat ner mig på soffan. Det enda som fattas är tröttheten. Är inte ett dugg sovatrött. Men jag har det gött ändå. Har gosat in mig i ett hörn med massa täcke och kuddar och har datorn i knät och lyssnar på lite chill-musik. Så jag är verkligen inte bitter om man säger så.
Oh, imorgon är det jag och mamma som river iväg till Gekås för att shoppa sönder oss. Ska bli hur mysigt som helst. Så det gäller att värma upp med stretching så man är smidig med vagnen och att sedan vässa armbågarna så man kan ge igen på alla j*kla tanter som envisas med att tränga sig före och sedan vägra flytta på sig!!! Jag hoppas att jag hittar massa sköna höstkläder. Det är något jag verkligen behöver massor av. Har bara massa kalla kläder nu. Det jag hade velat hitta mest är en schysst jacka. Det är alltid najjs som fasen.
Gud vad jag bara pratar skit i detta inlägg. Kan inte bli bättre tror jag. ^_^

Nej, undra om man kanske skulle slå på lite vänner och försöka nana kudden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0