Sleepover som när man var liten

Ikväll ska jag och Alex har sleepover precis som man hade när man var liten. Ni vet popkorn, filmer, fniss och allt det där pratande i mun på varandra. Det kommer bli hur kul som helst! Vi ska börja kvällen med att laga middag och sen bara mysa sönder oss. Vi är verkligen bäst på att umgås. Igår kom hon hit vid sex och åkte vid halv nio. Kvart över nio hämtade jag henne och vi åkte ut på en miniroadtrip i över två timmar. Självklart pratade vi i mun på varandra hela tiden. Det är bannemig vänskap. Jag gillart!! ^_^
Nej, då kanske man ska sätta sig med näsan i böckerna så jag får lite gjort innan det är dags för massa mys. Ja, det är nog lika bra. Men först en cigg och en kopp kaffe på balkongen. Det är viktiga grejor^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0