Skitdag som bara kan bli bättre? Eller?

Nu har jag äntligen blivit klar med att sätta på mig ansiktet och fixa det där håret på huvudet. Packningen är fortfarande inte klar. Jag har inte riktigt någon plan på hur jag ska lösa det. Men det blir väl till att bära som satan i olika väskor. Jag fattar inte hur jag alltid lyckas shoppa så mycket när jag är hemma så att jag knappt kommer hem igen. Dagens I-landsproblem? Ja, jag tror bannemig det. Men det är klart jag shoppar när jag är hemma i Göteborg. Karlshamn har ju ingenting, eller ja ursäkta, det finns ju faktiskt ett Lindex OCH ett Kappahl där man kan shoppa lite. Jättekul verkligen. Så jag får nog en liten chock när jag är här och bara mååååste shoppa. Jag är ju för fasen tjej! Vi älskar ju att shoppa!

Hittils har denna dagen varit en riktig skitdag. BLÄ! Men om man ska se det positivt så måste den ju bli bättre nu mot eftermiddagen. Jag menar man kan ju inte ha en skitdag en heeeel dag, nej det går jag inte med på. Något som iaf är positivt är att jag precis fick reda på att jag blev godkänd på första uppgiften på undersköterskeutbildning! Yay! Jag är grym! Nu jäklar ska det pluggas!! Nej, nu vänder jag denna dagen och se den som denna bästa dagen i mitt liv, utan att överdriva då såklart. ;)

ohh, kom på att jag måste lägga över musik på min telefon så jag har något att lyssna på på tåget. Eller, eller, eller så köper jag internet ombord så blir dagen perfekt! Ja, det får nog bli så! Kommer bli den bästa tågresan i heeela mitt liv! Positivt tänkande Johanna, positivt tänkande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0