Pissvåt förlorare

Imorgon bär det av tillbaka till Karlshamn igen. Ska bli skönt att komma hem och mysa, pussas och kramas med alla mina sötnosar igen. Vad dålig man är när man är borta i 4 dagar och man håller på att längta ihjäl sig. Sån är jag, bara till att vänja sig ^_^

Jag och mamma var ute i skogen innan idag och plockade svamp. Jajo, det var ju ett stort skämt. Vi hittade 4(!!!!) stackars kantareller som fick följa med oss hem. Vad fasen gör man med 4 svampar? Tittar på dem tills de ruttnar? Ja, så är det nog. Inte nog med att vi inte hittade så mycket svamp, vi gick självklart vilse också. Vi gick och gick och gick. Tillslut hittade vi vägen. Då var vi åt helvete fel och fick följa vägen en evighet till bilen igen, självklart öste regnet ner. Vi var pissvåta när vi kom hem, men sjukt glada för våra små söta svampar! Det är grejor det!

Idag har jag även haft en riktigt mysdag med min lillasyster. Längtar massor efter henne när jag inte är här, så idag hade vi en riktig mys och speldag. Vi spelade allt vi kunde hitta. I början såg det ut som att jag var den som skulle kamma hem allt, jo tjena, sen började väl ungjävlen fuska eller något för jag förlorade gång på gång på gång på gång. Hallå, någon gång vill man väl ändå vinna? Men nejdå. Underbart också att man är så otroligt braaa förlorare, just det, precis så är det.

Trots regn och förlust så sitter jag här och är rätt nöjd faktiskt. Har lyckats stänga resväskan (läs: resväskorna) och jag har precis sett senaste Gossip Girl. Så det är en nöjd tjej som sitter här i soffan just nu. Kan det bli bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa! och de är riktigt illa :P



/AmandaVarDet

2009-09-24 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0