Jösses

Igår satt jag och mamma och pratade lite och jag nämnde något om mitt nya favoritte som heter tropical något. Då kom vi båda på hur jag älskade en serie när jag var liten, men jag kunde inte för allt i världen uttala det. Den hette Tropical Heat, jag sa kroppelidadelidit. Även om mamma sa det långsamt så slutade det alltid med kroppelidadelidit. Vad sämst man var när man var liten. :P Hehe

Hittade introt till serien och jag blev varm i hela kroppen. Så mysig känsla när man ser något som man kommer ihåg att man älskade när man var ca 2 äpplen hög.


Kommentarer
Postat av: Martin

Heh, inte för att vara sån, men det blir nog ett litet WTF på den där serien :P

2009-09-21 @ 13:26:59
Postat av: Svar

Haha. Håller med dig helt Martin!!! ;)

2009-09-21 @ 17:17:47
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0