Hemmamys

Igår körde jag hem till Kode och famljen. Det är hur mysigt som helst att vara hemma nu när vi alla dessutom är friska och kan umgås med varandra^_ ^ Idag tänkte jag och mamma packa en fika korg och ta en långpromenad i skogen. Ska bli mysigt. Bara det att jag hatar skogen över allt annat. Men vad gör man inte för sin kära mamma^^

Oh, något jag blev jättejättejätteglad över!! För 2 veckor sedan slutade jag äta pasta och potatis och har lagt om min kost lite. Inte så att det är jobbigt, utan tvärtom. Det är mycket lättare. OCH det jag blev jätteglad över är att sedan jag började för 2 veckor sedan har jag gått ner 3,7 kilo. Det gör mig massa glad! Jippie! Undra hur mycket jag kan gå ner när jag har börjat äta bra mat? Massa hoppas jag^^


Kommentarer
Postat av: Martin

Nice :D

Lycka till! Mitt tips: Ät långsamt och sluta när du inte är hungrig längre. Funkade fint för mig :)

2009-09-21 @ 13:26:23
Postat av: Svar

Det är precis det jag gör och det verkar ju funka finfint. happy puppy!! :D

2009-09-21 @ 17:23:46
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0