Gött mos

Nu har jag äntligen fått allt löst med CSN, så långt det går iaf. Jag har sökt det som ska sökas och har skrivit ihop ett personligt brev som jag ska skicka iväg. Upptäckte dock att jag inte har ett enda kuvert hemma. Jag skickar visst inte brev så ofta. Vem gör egentligen det nuförtiden? Ja, uppenbarligen inte jag iaf. Kul att man måste åka och köpa kuvert, fast det är väl bra att ha om jag behöver skicka ett annat brev om typ 3 år. Nej, jag är inte bitter. Varför skulle jag vara det?

Det känns som att sista dagarna har jag inte gjort annat än att ringa så kallade viktiga samtal. Antagning, CSN, tandläkare osv. Jag pratar bannemig mer med "sådana" människor än med mina vänner. Det kanske iofs betyder att jag har ett rätt så patetiskt liv? :P Vad vet jag?! Aja, men huvudsaken är ju att jag trivs med mitt patetiska liv.

Såg nu förresten att presentationerna på soundicradio.com är klara och har kommit upp. Viggan har gjort ett väldigt bra jobb! Han är så duktig såå!
Såhär blev min:

"Hon lägger aldrig nycklarna på bordet, undviker A-brunnar och tar i trä, men inget tycks hjälpa. Antingen slog hon sönder en spegel för några år sedan eller så är det just faktumet att hon är väldigt skrockfull som bringar henne otur.

Johanna Winbladh lever i Karlshamn där hon pluggar till undersköterska på distans. Skrockfullheten får hon utlopp av bland annat då hon jobbar som BlackJack-croupier på Karlshamns pubar och klubbar. Framtiden ser hon i Göteborgstrakten, på nära och tryggt avstånd till mamma i Kode."


Ja, det har han skrivit stämmer ju. Jag är kanske inte den människan som har mest tur i världen om man säger så. Är det någon som ska slå sig osv så är det alltid jag som råkar ut för det. Är jag inte sjuk så är jag skadad. Så är det. Men men, om man ska se det positivt så har jag alltid söta människor runt mig som hjälper mig. Men tänk vad kul det hade varit om det inte var jag som låg på marken för en gångs skull. Tänk vad alla hade blivit förvånade. :D

Kanske är dags att avsluta detta lite längre inlägg så att folk kanske orkar läsa detta. ^_^ Snart kommer Werner på en kopp kaffe så det kanske är dags att fixa just kaffe. Nom nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0