7 år sedan på dagen!

Idag är det exakt 7 år sedan världens bästa tjej togs ifrån oss, alldeles för tidigt. Stini skulle idag varit 24 år, men hon hann inte ens bli 18, hon försvann redan vid 17 års ålder. Det är så orättvist! Hon om någon förtjänade verkligen inte det, jag har aldrig träffat någon så snäll, så ödmjuk, så trygg, så underbar tjej! Att vara hennes vän gjorde en själv till en bättre människa. Jag vet det låter klyschigt, men så är det faktiskt. Hon påverkade alla som någonsin lärt känna henne. En helt otrolig människa! Jag saknar henne enormt mycket varje dag!
Det värsta av allt var att hon skrev sin egen dödsannons. Hon visste att hon skulle försvinna och hon valde att ta en bit ur queens bohemian rhapsody:

Goodbye, evereybody,
I've got to go,
Gotta leave you all behind,
and face the truth.
If I'm not back
this time tomorrow
Carry on, carry on as if
nothing really matters.
Too late, my time has come,
Sends shivers
down my spine, body's aching
all the time.
Mama, ohh, I don't want
to die.








Vi alla saknar dig massor! Puss på dig min ängel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0