Psyket nästa?

Okej, idag har jag gjort bort mig rätt ordentligt och jag kan fortfarande inte sluta skratta åt mig själv. Innan idag upptäckte jag och min roomie att det lät jättehögt och vibrerade i hela handfatet, det vibrerade så mycket att tandborstarna och tvålen rörde sig. Han skrämde då upp mig och sa att vi får nog ringa direkt så det inte exploderar eller något. Självklart blev jag livrädd och ringde till bovärden som kom hit hur snabbt som helst. De stod där ett tag och såg bekymrade ut, efter någon minut börjar de tokskratta. Jag fattade ingenting. Tillslut lugnade den ena sig lite och sa till mig att jag har glömt att stänga av min eltandborste, det var det som lät och vibrerade. Jag dog lite.
Fy fasen vad klantigt gjort av mig. Jag har gått runt och skrattat hela dagen, det gjorde min dag om man säger så. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0