Gårdagen och nu potatis!!

Varför ska man alltid lyckas vakna alldeles för tidigt dagen efter så man säkert ska ha en förjävlig huvudvärk? Jag får ju inte mindre huvudvärk när jag inser att jag har fått 500 spänn i parkeringsböter. Men men, sitter och knarkar treo så det ska nog ordna upp sig. Ohhhhh, jag håller på att dö kokt-potatis-sugsdöden. Får jag inte potatis så finns det en risk att jag gör någon illa. Ge mig kokt potatis för fasen!!!
Gårdagen var hur mysig som helst. Jag och Sofia satt här och pimpla vin och sjöng massa, massa singstar. Vi hann även med att titta på idol. Det är så skönt att sitta på "rätt" sida av tv:n där man får klaga hur mycket som helst. ^_^
Harrys däremot var inte sådär jättekul. Det var jättelite folk och de hade bara det lilla dansgolvet öppet och där var varmt och mycket folk. Jag och Sofia hade det rätt gött vid ett bord i puben istället. Helt okej^_^
Nej, nu ska jag ringa och väcka halva stan och se om någon vill med och handla potatis!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0