Bitchfit-Johanna

Idag har jag bestämt mig för att vara en riktigt jävla bitch och ställa till bråk och en stor jävla scen. Okej, jag kanske överdrev liiiiite. MEN jag tänker vara arg och ställa krav på min roomie. Jag är så sinnessjukt trött på att grabben inte kan städa, diska eller göra något överhuvudtaget. Eller jo, glo in i mitt rum via min spegel är han grymt duktig på men det är väl i stort sett allt (Läs creepy). Jag har försökt att säga till honom på ett "fint" sätt, jag har försökt att vara trevlig. Men uppenbarligen hjälper inte det det minsta. Så nu jävlar kommer bitchfit-Johanna fram!



Hur sugen är man på att ta ett glas vatten när man sätter på kranen en liten stund och det typ blir översvämning av äckliga gamla matrester? Inte sådär jättesugen. Jag är så galet trött på att bo såhär så nu blir det ändring punkt slut! Annars kan han ta sig någon stans där solen inte lyser!!!!
Nu har kriget officiellt börjat!

Kommentarer
Postat av: Nywertz

lets kill him?

2009-10-14 @ 17:22:15
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0