Bädda eller inte bädda? Det är frågan

Idag har jag haft en härlig dag. Har fått mycket gjort men ändå hunnit mysa loss lite. Jag har pluggat en massa, plockat undan en del och tvättat. Visst känner man sig sådär härligt duktig när man har fått gjort så mycket? Jag gillart! Jag har även hunnit fika och skvallra lite med Amanda. Första gången jag såg henne dricka kaffe och hon drack NÄSTAN upp hela. Duktig tjej. ;)
Nu sitter jag här och tittar på sängen och blev helt plötsligt lite bitter över att jag bestämde mig för att tvätta påslakan och skit. Hur tråkigt är det inte på en skala att bädda rent?! Sjukt tråkigt.

Någon som vill göra det åt mig kanske? Bara en liten tanke... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0