Urinpuffar?

Jag känner att jag är alldeles för trött och omogen för att sitta och skriva om kiss och bajs. :P Googlade precis ordet urin och fick upp detta: "min fråga är: Varför luktar mitt urin kalaspuffar ibland?". Jag dog av skratt! Jag klickade mig in och läste allt, det står: "Jag har med jämna mellanrum noterat en söt doft under mina toalettbesök. Det konstiga är inte att det doftar sött utan att det luktar exakt som kalaspuffar gör.
Jag har googlat efter varför det är så, men har bara hittat mängder av diskussioner kring ämnet. Det finns tydligen fler än jag som har denna "egenskap". Mitt kön ger mig friheten att utesluta graviditet som anledning. Så min fråga är: Varför luktar mitt urin kalaspuffar ibland?"

Är det bara jag som aldrig har känt att mitt kiss luktar kalaspuffar?! Fattar ingenting ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0