Surprise, surprise!!!!!!

Igår hade vi en jättelyckad överraskningsfest för Therezia. När hon kom upp hit och öppnade dörren så föll det ut massa ballonger på henne och sen stod vi alla där och skrek och sjöng. Jättelyckat och jättekul! Det blev sedan massa dricka, singstar och fyllespel innan vi drog vidare till harrys. Även där hade vi riktigt roligt, vi svängde våra lurviga som bara den. Kunde bannemig inte bli en bättre kväll! Jag gillart!! Självklart glömde jag bort att ta massa bilder. Jag hittade iaf en bild på en av våra fina tårtor:

Den var mumsig som bara den. :)

Nu sitter jag och väntar på att Alexandra ska komma hit, det är ju dags för finalen i ensam mamma söker. Av någon anledning har vi börjat följa det slaviskt och då är det ju helt klart ett måste att se sista avsnittet. Oj, nu är det dags att gå till tv:n! Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0