Strålande jul!

Okej, idag har jag varit lite duktig iaf. Jag har äntligen lyckats få tag i min handledare. Det var bannemig inte det lättaste, jag har ringt och mailat en massa. Så nu har jag lyckats boka in ett möte på torsdag så jag kan få veta vad som händer nu. Oh, jag fick även en underbar nyhet. Jag måste helt plötsligt ut på praktik (det behövde jag inte innan då jag har har jobbat med det innan) och jag måste vara ute i fyra veckor. Kul att jag behöver göra det nu när jag börjar en helt ny kurs. Tack för att ni tänkte på det i tid era söta små nollor!! Nej, jag är inte bitter. ;)

Men men, nu ska jag sluta klaga och komma till det roliga. Idag ska jag och Alex ge oss ut till EKO och leta julpynt. Det riktigt pirrar i min magen, det kommer bli hur underbart som helst! Jag vill hitta en massa rosa och svarta julsaker, det hade passat mig perfekt. Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på denna gran som finns på RUSTA:

Den är jättejätterosa, precis som jag vill ha den. Tänk er den med massa svarta och silvriga kulor och glitter. Hade inte det blivit fräsigt??

Jag tycker iaf det hade varit jättefint. Men då är ju bara problemet att den är sjukt stor! Vad ska jag prioritera bort? Sängen? Soffan? Tv:n? Helt okej, bara jag har en rosa gran. :) Nej, nu får jag nog sluta sitta och drömma och faktiskt käka lite innan det är dags att bege sig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0