GLADASTE TJEJEN I VÄRLDEN!!!

Ohhh, jag är så himla glad!! Håller nu på med den absolut sista uppgiften i kursen. Det är så skönt! Jag är så avslappnad så jag känner att jag kan börja gråta för vad som helst. Skönt att man inte är en sådan töntigt känslig tjej va?! Äsch, vad gör man! Jag är töntig, känslig, tjejig och stolt över det!! Så det så, sug på den!! :)
Det verkar bli en bra fredag, här är städat och kursen är snart klar. Jag gillart!! Ikväll ska jag för första gången på länge inte festa eller jobba. Jag ska bara ta det lugnt, spela lite spel och glo på idol med Tobias. Låter som en skön fredag! Kan inte minnas sist jag tog det lugnt på en fredag eller lördag. Undra om det kanske betyder att det är dags?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0