Listdags igen! hihihi

Hittade en lista på jennies blogg och jag som är en sucker för listor var ju självklart tvungen att stjäla! :D


1. Hur gammal är du om fem år?
27. Oj, fy fasen!

2.Vem var den sista du träffade?
Jag sitter med Kim och Therezia här nu, så jag antar att det är dem då. =)

3. Hur lång är du?
1,74

4. Vilken var den senaste film du sett?
American Pie - The wedding

5. Vem ringde du senast?
Skarven

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Jag är på skolan. Sen måste vi på donkprovningen!!! ;) Puss bejbi! Det var till den där Fia

6.1 Saker du haft i munnen?
Älgstek, ljummen gubblem och ansjovis.

7. Vad är helgens planer?
På fredag kommer Emma och Christian och på lördag är det ju Eurovision...

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda två har sin charm. Men ringa gillar jag då man får svar snabbt:D

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?


Tisdagen efter påsk. Men det känns som en evighet sedan!
11. Vilken ögonfärg har du?
blå? grå? Något? hmm?

12. När vaknade du idag?
Halv 8

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ursäkta? Nej? :S

14. Vilken är din favoritplats?
Det måste vara min säng, med en film och härligt sällskap.
 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Kan man säga Karlshamn överlag? Ja, det kan man. Det säger jag!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj, jag vill inte tänka så långt. Då är man ju lastgammal! Hoppas jag inte bor kvar i Karlshamn och fortfarande pluggar på BTH iaf;)

17. Vad skrämde dig som barn?
Mörker, vatten och ormar. Det skrämmer mig fortfarande!

18. Vem fick dig att skratta senast?
Kim på vår rökpaus. Självklart var det bara hon och jag som garvade och alla andra fattade ingenting.=)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Tydligen

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar. Det är så jobbigt att bära med en stationär till skolan;)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan, hatar när det är för varmt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
8. Jag brukar bygga en liten borg med alla kuddar och sover sedan med huvudet inne i borgen. Jag gillart! =)

23. Hur många landskap har du bott i?
3

24. Har du någon gång spytt på någon?? 
Nej, jag har nog skippat det. Vad jag vet iaf;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota. Fötterna vill ju faktiskt också ut och se världen ibland!

26. Är du social?
Ja, det tycker jag bannemig!

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum classic!! Mumma

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa klänningar och resa en jäkla massa.

29. Tycker du om kinamat?
Inte speciellt mycket nej

30. Tycker du om kaffe?
Tycker om? Det var väl en underdrift. Jag ÄLSKAR kaffe! Det är min stora kärlek!

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

Höger måste jag sova på. Det är den enda rätta sidan!

33. Kan du spela poker?

Jadå. Tur att frågan inte var om jag var duktig på att spela poker..

34. Tycker du om att mysa?
Vem gör inte det? Det är ju något utav det bästa som finns.

35. Är du en beroendemänniska?
Hehe... Kanske..? ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.. Gött, då får jag ha dagen för mig själv;)

37. Vill du ha barn?

Klart jag vill!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska. Ska ju även läsa ryska i sommar. Ska bli grymt!!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Hallå? Jag är ju Johanna Winbladh! Klart jag har. Typ 3-4 gånger.

40. Föredrar du havet eller en pool?
En pool. I havet dör man ju av rädsla!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Klänningar och kjolar!

42. Äger du dyra smycken?

Ett dyrt halsband som jag fick på mitt dop.
 
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nähädå

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

Haha! ;) Kaffe

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det måste vara alla mina närmsta vänner. Vi har samma konstiga humor och kan skratta i timmar!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Långfingret där jag var så smart och hade vattenkrig med ett tunt glas gjort av just glas. Inte så smart. Det toksprack i handen på mig.

47. Vad har du för ringsignal?
Peanut butter jelly time!

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?

Ja, en massa hemma i Göteborg

49. Flirtar du mycket?

Klart jag gör. Det är ju så mysigt.

50. Vart togs din profilbild?

Det kommer jag bannemig inte ihåg.

51. Kan du byta olja på bilen?
Jajämänsan. =)

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, och det tänkte jag försöka undvika att få..

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Sista boken i Stieg Larsson trilogin

54. Läser du dagstidningen?
Ibland... på internet...;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej, det kostar ju massa pengar

56. Dansar du i bilen?
Haha! Hur sjutton gör man det? Det låter sjut farligt:P

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Soundicradio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Något så tråkigt som att jag skulle komma ihåg att ta med en bok till skolan

59. När var du i kyrkan senast?

Det var inte så längesedan. Var där och tände lite ljus.

60. Är du nöjd med din kropp?
Nej

61. Är du gift?
Haha. Nää, men jag är giftIG;)

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant:
Meh! Inte en chans! Jag har fler än 3 närma vänner=)

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu?

Alla jag har runt mig!! Eftersom att alla mina vänner är bäst så är det så det är!! :D

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden?
Klart jag var;)

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek?

Ja, man kan ju hoppas!

UPDATE. Mycket roligt att Sebbelito har ändrat 6.1. Han kan han.:P


Kommentarer
Postat av: Kim

Men Johanna, skriver man verkligen om sånt i sin blogg??

2009-05-13 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0