Typiskt när man bor i Karlshamn

Vi sitter här och jobbar och är bittra på att vi inte kan vara ute i det fina vädret. Vi tittar då ut och ser tusenmijlarder folk stå och vänta på bussen. Okej, det kanske är typ 10 pers, men ni förstår grejen! Det är ju tokfint väder ute, ska man inte gå eller cykla då? Ni förstår nu hur lite liv man har här i Karlshamn när man sätter kaffet i halsen av att se det. Herregud, här kan man inte bo kvar länge till. Känner mig som en tant som sitter här med mitt kaffe och ojjar mig över ungdomen som åker buss när det är så fint väder ute. Oj, oj, oj!


Dagens ungdom!! Helt galna!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha illa johanna :P fast iofs så brukar jag med klaga på "dagens ungdomar" :)

2009-05-13 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0