Singstar

Idag fick jag mina mikrofoner jag har vunnit på tradera. Till det ingick även två spel. Abba och High School Musical. Fy fasen för att sjunga det sistnämnda. Vi höll på att bli galna, man ska då hålla koll på en jäkla basketboll som visar om man har rätt tonläge eller inte. Helt galet svårt. Det var inte vår gren. Vi lyckades sjunga en låt och till och med gilla den lite:



Sen var det ju abba också ja. Det fanns flera toksköna låtar och vissa som var hur tråkiga som helst. Det tråkigaste var de låtar när en är Lead-singer och en är Backup. Det var toksvårt att vara Backup. Testa själva till denna:

Det var helt fruktansvärt klurigt att sjunga take a chance, take a chance osv. Höll på att få något slags psykbryt där!! Men kul har vi haft, och det är ju bra:)


Kommentarer
Postat av: Sofia V

jag vill också!

2009-05-13 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0