Provningen igår

Det var ju då donkprovning igår. Det var himla skoj, men vissa blandningar var sjukt vidriga! Den som vann var icas päron-mer!! 
Vi hade alla väldigt olika smak när det gäller vad som är gott och inte. Jag blandade som sagt med islatte och skogsbärssoppa. Jag var den enda som tyckte att latten var god!



Det kan iofs ha att göra med att om man tittar ner i glaset så såg det ut såhär. Inte den trevligaste synen direkt. Latten skar sig verkligen med donken. Såg riktigt vidrigt ut. Men mums vad gott det var! Smakade bara latte med lite alkohol smak. Mumma i kistan!


Mina brillor blev lite drinkpinne. Man tar vad man har!



Kvällen bjöds på många sådanahär skeptiska blickar. Dettar var milkshake och donk. Han hade all rätt till att vara skeptisk. Det smakade skit!


Får man lite tråkigt och en styck Danish är med så blir overallen såhär fin.


Efter denna aktivitet kan man få lite ont i magen. Men då är det bara att massera bort det som Cliffan gör! Det hjälpte hävdar han, jag är lite skeptisk. Hade jag gjort så på mig själv hade det nog kommit en kaskadspya istället. ^^


Det var en trevlig kväll som slutade i singstar hemma hos mig. Vi invigde ABBA och alla var skitglada, stämningen var på topp! Lyckat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0