Mysig onsdag

Igår var jag i skolan hela dagen och sedan kom Alexandra och hämtade mig. Vi tutade då hem till mig för att käka lite och blanda oss en varsin drink. Sen blev det Singstar och hem till hennes kompis Rebecka för förfest. Det var väldigt roligt att träffa lite nytt folk måste jag erkänna. Efter detta bar det av till harrys. Vi var där i ungefär 30 minuter, sen blev vi hungriga och trötta. Så kvällen slutade med pizza och film i sängen. Hur underbart mysigt som helst! Det var den bästa kvällen på länge.

Dagen idag har jag och Alexandra spenderat i sängen med massa filmer och serier. Jag älskar sådana dagar då man bara ligger kvar, pratar en massa och ser på film. Sådana tillfällen är guld värda!
Nu kommer snart sötnosen Natali hit, vi ska mysa och prata en massa. Jag älskar mina vänner, de är de bästa som finns!!
Nu måste jag titta klart på sjukhuset!
Ha en underbar torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0