Hittade kameran

Idag hittade jag min kamera som jag faktiskt hade glömt bort att jag ägde. Det är alltid trevligt när man hittar saker, känns som att man har köpt något nytt. Jag gillart!
På kameran fanns det lite bilder från när jag och mamma var på Ladys Night förra året. Vi hade så grymt roligt! Vi hoppade, drack och hade det helt underbart!
Bilderna är kanske inte de bästa, men vad fasen gör man.:D











Man ser ju iaf vilka de är. Undra om man ska bjuda mamma på detta i år igen. Det var så mysigt att sitta så långt fram och få middag och drinkar och allt det där. Lätt värt varenda öre!
Saknar mamma när man ser dessa bilderna! :( Men jag åker ju hem i tio dagar den 11 juni. Så det är ju inte speciellt långt kvar. Ska bli väldigt skönt att komma hem och bli lite ompysslad. Jag längtar ihjäl mig!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0