Helt matt

Idag vaknade jag och hade så galet ont i magen och helt sjukt trött. Kändes som om jag var tokbakis och hade ont. Fattade ingenting. Nu börjar magontet släppa lite iaf. Tror att jag har haft det dels för att jag inte har haft någon mat så jag har inte kunnat äta och för att jag har haft mycket stress inom mig. Men idag kom Viggan över med en matlåda och lite saker som har stressat mig har löst sig. Så nu är jag en helt ny människa. Dock helt matt efter att alla spänningar har släppt. Men det är en underbar känsla. Så jag klagar fasen inte.

Jobbet igår gick bra. Var trevligt folk så det var perfekt. Fick dock stänga en halvtimme senare då jag fick så ont i magen och blev helt svag. Hade säkert bara förlorat den sista halvtimmen ändå. Positivt tänkande:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0