En liten lista har ingen dött av

Favoritgodis: Choklad såklart!

Coolaste stad du har besökt: Minsk tror jag bannemig det får bli.

Action eller Skräck? Skräck om jag måste välja

Vill bli när du var liten: Kolahuvud.! Fråga mig inte..... hmmmm

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Töntig men rätt snäll ändå:P

Vad är du beroende av? Allt som gör livet värt att leva:D Dvs. molehill, kaffe och sådana bra saker

Dagens roligaste händelse: Blå-dåre, godis, Fia, balkong-häng

Dagens tråkigaste händelse: Att dra sig ur sängen för att plugga

Dagens humör:  Sjukt pepp! 

Vilka tv-program följer du? Greys, Gossip girl och One tree hill... SLAVISKT

Vad gillar du mest med dig själv? Allt:P

Vad gillar du minst? Allt:P

 

Vad är det roligaste du vet? Att låta konstigt på balkongen med Fia

Har du något motto? Det rimmar på lotto...?

Hemlig hobby? Ja, om den är hemlig så är den...

Något vi inte vet om dig? Meh! Hur svårt är det inte att komma på något sådant? PASS

Vad ångrar du? Att jag valde en håla att bo i:P

Vad önskar du? Pengar, så man kan börja leva lite..

Vad klarar du inte dig utan? Familjen hemma i Kode

Vad gör du helst en lördagskväll? Tittar på Robinson såklart! Vadå, kan man göra något annat?

Vad har du mest av i din garderob? Klänningar och kjolar


Kommentarer
Postat av: Nywertz

Haha! OHYE Robinson for the win för fan!! Jag är helt besatt, läser allas bloggar, kollar alla klipp på tv4, spelar robinsonspel.. Joel bara suckar åt mig, men vadå DET ÄR JU ROBINSON!!!!! Och vad lycklig jag blev när Lukas vann tävlingen! Snyggsnyggsnygg =)

2009-05-11 @ 10:56:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0