Beslutsångest!! (som vanligt)

Jag måste verkligen köpa en ny mobil. Min börjar verkligen lägga av, nu har det blivit glapp i micen så ibland sluta den funka och då får man slå på den tills den börjar fungera igen. Sjukt drygt, antar att det bara är en tidsfråga innan den slutar funka helt. Jag står och väljer mellan två mobiler. Vill verkligen ha LG-telefonen, men jag har ingen aning om hur bra LG är. Jag vet bara att Sony Ericson är grymt. Är det någon som vet om LG är bra? Är det värt pengarna? Hjälp mig!!!! :/



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har haft en LG-telefon, inga konstigheter eller så! Dock så skulle jag aldrig köpa mig en Sony Ericsson ;) hihi

2009-05-25 @ 16:56:32
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har en sån LG viewty med touchscreen och den funkar la fint tror jag. jag har kommit på att jag inte är så förtjust i att pilla på skärmen hela tiden för man gör så lätt fel, men annar såå har jag haft den i snart ett halvår, den är snygg smidig och faktiskt ganska underbar :)

2009-05-25 @ 18:12:46
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0