Aj, min lilla kropp

Har så ont i kroppen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Värst är händerna. Känns som att de ska ramla av närsomhelst. Idag har vi fått brädorna till vårt projekt och vi har redan hunnit måla dem. Så det har blivit mycket bärande och mycket målande i konstiga ställningar. Och för att inte få färg på kläderna så ser man ut så här:

Senaste modet tror jag bannemig!

När vi målade klart var det dags att handla. När man har jobbat så hårt så måste man faktiskt äta gott. Annars går det ju inte. Och för att slippa använda våra stackars händer för mycket så bar vi oss åt så här:

Cykeln blev aningen tung. Men om man byttes av så var det ingen som helst fara. Vi har varit sjukt kreativa idag! Jag menar, bara en sådan sak som att ha toapappret bak på cykeln med ett cykellås runt. Det är så smart. Vi är grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0