Boyband

Sitter och lyssnar på massa 90-talshits på spotify. Jag halkade då in på en A1-låt. Jag blev helt pirrig i magen och kom ihåg känslan när man var liten och satt och lyssnade sönder pojkbandslåtarna. A1 var mina stora favoriter ett bra tag! Hela mitt rum var tapetserat med bilder på A1 och Westlife. Härligt! Det är en helt underbar känsla när man lyssnar på det nu. Jag gillar det!


Denna låten kommer jag ihåg kom när man var lite äldre och det var pinsamt att tycka om sådan här musik. Härliga tider:) hehe






En del five-låtar får en såklart också att rycka på smilbanden.



Sen var det ju det där med Westlife. Denna låten var min "gråtar-låt", kommer ihåg hur sorglig och vacker jag tyckte den var. Bröt alltid ihop vid slutet av videon. Härligt med sådana minnen! :)





Nostalgi på hög nivå. Det gillar vi! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0