Tyckte jag var lite roligt=)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jag vet inte, pelikanfallet lutar det åt.

 2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Är i skolan

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Hej darling

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tack för din beställning:KDU5773M

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Bamsestor kram och grattis

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hoppas du har kommit hem och så nu

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Musikquiz ikväll?

 8. Vad vill du höra mest av allt?
Åh

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag har tappat min första tand

10. Din mest romantiska replik?
Det kommer bli världens bästa!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
God Jul vännen!

Kommentarer
Postat av: Sofia V

haha skoj!

2009-03-12 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0