Ryktena var sanna

Jajämänsan, ryktet var sant. Uggla var med på invigningen av hemsidan i deltat. Efter att Peter Ekdahl hade sagt några fina ord om bth och hemsidan gick Uggla upp på scen. Han började då dra en massa skämt. Det tog ett tag innan jag fattade vad han höll på med. Var liksom inte riktigt beredd på att han skulle vara ståuppare för dagen. Men när jag väl fattade vad han höll på med så kunde jag inte annat än att grava. Hanvar härlig. Efter detta blev det sång såklart. Han drog iväg värsta grymma tjejen. Det var rätt spejsigt.

Nu hoppas jag verkligen att vi fick några bra bilder så vi kan börja jobba med uppgiften imorgon. Den ska ju redovisas på fredag och jag har som sagt aldrig jobbat i After effects innan. Det blir nog roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0