Ovisshet eller inte

Jag hatar verkligen att leva i ovisshet. Speciellt när det gäller ens tankar och man inte riktigt vet hur man känner. Just nu känner jag att jag hellre hade levt i ovisshet som jag har gjort så många månader. Att komma på hur man känner var inte det roliga just nu. Inte när jag har försökt intala mig själv, ett bra tag, att det inte alls är såhär jag känner.
Grattis Johanna, du drog verkligen högsta vinsten. Jippie!

Så, vad sägs som att vi DÖDAR känslor? Vi gört!!!
Jag blir tokig!

Men herregud, såhär negativ kan jag ju inte vara. Jag har ju faktiskt målat mina naglar rosa idag!!! Jag älskar rosa, hur kan man vara negativ och ledsen när man har rosa! Nej, nu vänder vi på detta och ser det rosa. Japp, så gör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0