Jag blir tokig!


För någon dag sedan satt jag i bikini på balkongen och stekte. Idag vaknar jag upp till detta:



Känns som att det blir väldigt, väldigt kallt om jag ska hoppa i bikinin och pressa idag. Usch och fy! Jag trodde ju att våren var här. Vintern skulle ju vara förbi nu. Blir så trött!

Idag känner jag att jag är trött på mycket. Jag är trött på snön. Jag är trött på att vara sjuk. Jag är trött på att animera. Jag är trött på lägenheten. Jag är trött på Karlshamn. Det är väldigt svårt att komma ut ur perioder då man är trött på allt. Hur mycket man än försöker är man fast i det.
Jag försökar att ta tag i det tex genom att försöka ändra lite i lägenheten. Försöker få det lite mysigare.
Men det jag vill allra mest är att bli frisk. Är så less på att gå och snora och hosta. Nu är det dags att bli frisk.

Usch, vad bitter jag blev nu. Men det måste man väl få vara ibland? Man måste väl inte alltid vara på topp? Nä, tänkte väl det...
Nu blir det snart dags att ta tag i animerandet. Imorgon är det examniation. Det är ju toppen, då är jag ju klar med animerandet och slipper det efter imorgon. BRA! Nu blev det lite mer positivt här i stugan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0