Herregud

Hann inte blogga igår. Det var en lång och konstig dag. Mitt under min egna redovisning fick jag en hostattack och jag kände att jag behövde spy. Börjar då springa mot dörren. Men självklart ska det inte gå så smidigt. Nejdå. Jag snubblar på ett stolsben. Flyger en bit och glider sedan som en puck över hela golvet fram tills jag slår huvudet i dörren. Satan vad jag slog mig tänkte jag då. Problemet var ju bara att jag var tvungen att springa vidare till toaletten om jag inte ville spy i klassrummet. Efter det gick jag hem. Då var det inte kul att vara i skolan längre. 

Nu ligger jag här med ett stort sår på armbågen och ett galet blått knä. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0