Hemhem!

Idag bestämde jag mig för att åka hem till familjen i Kode och hälsa på. Egentligen skulle jag åka till Jönköping i helgen på syndafloden. Men efter en storhandling och fler räkningar än vad jag hade planerat insåg jag att det inte fanns ekonomi till det. Därför var det då väldigt lockande när mamma sa att hon kunde betala biljett åt mig om jag ville komma hem ett tag.

Känns så skönt att vara hemma på landet. Inget folk, inte mycket bilar. Bara jag, familjen och mina tankar. Det är helt galet vad jag njuter!
Det bästa när man kommer hem och är på väg att kliva ur bilen, då hoppar helt plötsligt Dixie in i bilen, helt galen, hoppar upp och ner och slickar mig i hela ansiktet. Härligt!:)

Nu sitter jag här med en kopp te i handen och myser loss med Dixan och resten av familjen. Livet är allt bra underbart ibland!

En liten bild på Fröken Dixie!

Kommentarer
Postat av: sofii

Vilken gullig bild !

2009-03-03 @ 21:46:43
URL: http://livetistallet.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack du!! :)

2009-03-03 @ 23:19:10
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0