Fredagen

Oj, oj, oj vilken fredag. Den gick i oturens tecken känner jag. Började dagen med att åka till skolan och plugga lite, vi fick inte så överdrivet mycket gjort då båda var jättetrötta. Klockan 17 bestämde vi oss för att det var bra för dagen. Jag och Sofia gick då in till stan för att köpa present till Viktor. Det gick väldigt smidigt, i första butiken vi gick in i hittade vi den. Hur bra som helst. Men sen började det..........
Kom på att jag bara hade käkat frulle så jag bestämde mig för att beställa en pizza. Gick in där och beställde, men det var bannemig ingen som sa att det skulle ta lite längre tid än vad det brukar ta.
45(!!!!!) minuter senare får jag min pizza. Vi inser då att vi har inte så mycket tid kvar så det är ju bara att kasta i sig den snabbt för att sedan gå vidare till bion.
Väl där får vi stå i en kö som gick ända ut i gatan. När vi väl kommer fram i kassan får vi reda på att de inte tar kort så det är ju bara för oss att kuta till en bankomat.
Det är nu bara 10 minuter kvar till filmen börjar.
När vi väl kommer fram börjar vi funderar på hur man ser vilken plats man har. Nejdå, i lilla Karlshamn får man tydligen bestämma själv var man ska sitta. Det var ju verkligen jätteroligt när vi var sist in. Vi fick självklart sitta allra längst fram till höger. Jippie att sitta där i 2,5 timme. Man var helt galet mörbultad efteråt kan jag ju tala om! :) hehe

Vi åkte sedan hem och högg in på vinet för att sedan hänga med massa folk in till Harrys. Hade faktiskt väldigt roligt där. Sen var det hem på efterfest. Det var hur underbart som helst! Efterfest på gården, kändes som sommar. Jag älskade det!

Kontentan av det hela: det var en hektisk fredag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0