Fått något gjort

Idag har jag faktiskt fått en del gjort. Det har varit en sådan skön Söndag. Har handlat, städat köket och sådant som kan vara skönt att få gjort. Det jag tycker jag gjorde bäst var helt klart att städa bakom soffan. Det var gött. Det behövdes verkligen då jag hittade en kondom med någon brun gegga som någon har kastat på någon fest. Härligt att städa upp det verkligen. Men nu är det bort och det känns kalasbra! :)

Är helt slut i huvudet nu. Har haft en jäkla massa att tänka på hela dagen. Så huvudet är helt tomt och kroppen är trött. Det bästa man kan göra då är väl att sätta på en meningslös film och gå och lägga sig. Det blir nog så känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0