Denna helg

Oj, oj, oj, vilken helg. Den har gått läskigt fort måste jag säga. I fredags blev det förfest så fort jag kom hem från skolan. Sedan bar det av ner till Kåren och sedan till Harrys. Det var jättetrevligt. Vi var ett härligt gäng som hade galet roligt. Det blev sedan en väldigt sen efterfest.
Lördagen spenderades sovandes på soffan. Jag var så galet trött så det fanns inte. Vid halv 8 var det dags att gå upp, göra sig iordning och kolla på melodifestivalen med Natali. Det var massa mysigt. Alltid roligare att göra något sådant med någon bra kompis tycker jag bannemig.:) Det bar sedan av till Harrys för att jobba. Gud vad trött jag var när jag satt där vid bordet. Var så trött så det var väldigt svårt att koncentrera sig. Helt sjukt!
Är väldigt trött idag också. Vad är det som händer? Vill inget annat än att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0