Skriva, skriva, skriva

Idag är ingen jätterolig dag. Måste spendera hela dagen med att skriva reflektion efter reflektion. Men tänk vad gött det kommer kännas när de är klara!! Underbar känsla! Ikväll blir det dessutom till att jobba på Loch Ness. Ser inte jättemycket framemot att jobba, jag är helt slut i både kropp och huvud. Kan gå hur som helst. Men men, det är lika bra att bara le och göra det. Det är ju goa pengar. Positvit tänkande!
Nu tänkte jag nog duscha och ta på mig lite kläder. Antar att man inte blir piggare av att gå runt i samma kläder som man vaknade i för 3 timmar sedan. En klänning och lite smink så blir jag nog piggare och en ny människa. Hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0