Skön dag!

Halv tre ska jag ner till skolan och ha ett möte vilket jag hoppas ska gå bra och vara givande. Efter det ska jag möta upp AmandaPanda och vi ska köpa massa bullar, kakor och nya tesorter. Sen blir det till att sätta sig på gården och fika och mysa. Och när Alex har slutat jobbet så kommer hon också hit. Det blir en riktig tjejdag idag.
Appropå tjejdag så hade jag en riktigt underbar sådan igår. Jag var på salongen i 7 timmar och fixade håret och fick höra massa skvaller av Mandus och Alex. Det är helt slut vad tiden går fort när man har roligt. Mysigt som fasen var det iaf! Det gillade jag! Så det bir en favorit idag. Minus hårfixandet och plus temys. Blir nog kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0