Sjukaste helgen någonsin i Karlshamn

Helgen som har varit har varit den roligaste och mest galna jag någonsin varit med om här i Karlshamn. I fredags satt jag och Kattis och drack och spelade kort på balkongen och sedan drog vi ut till Harrys. Väl där träffar vi Ugglas revygäng och hänger med dem och har tokroligt! Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket någonsin! Vi bytte nummer med en del av dem och bestämde att vi skulle träffas på lördagen också. Och det gjorde vi. Fy fasen vad roligt det var!! Helt galet att sådant här händer i lilla Karlshamn! Trodde aldrig den dagen skulle komma när jag står och dansar med Johan Wahlström på Harrys i Karlshamn. Sådant händer inte här. Men jodå. Och galet roligt har jag haft det, som sagt! Snacka om perfekt sätt att fira på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0