Sen kväll igår

Igår blev det så jäkla sent så idag vaknade jag halv 3! Helt sjukt vad tråkigt att vakna så sent. Man har ju i princip sovit bort heeela dagen. Jobbet igår var hur lugnt som helst, för lugnt. Satt mest och drack kaffe. Sen stängde de en timme tidigare så det var bara till att dra till Harrys och vänta in Vicco-Picco-Bom-Bom. Var rätt trevligt att mingla runt där. Väl hemma sedan så var jag så galet pigg så jag ställde mig och städade och sen gick jag hem till Chris och drack te. Helt plötsligt var klockan närmre halv 7. Helt galet.
Men nu är jag pigg och glad! Har varit och storhandlat och snart kommer Alex på en kaffe och sen blir det till att köra dem till Sweden Rock och sedan jobba på Harrys. Spännande va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0