Happy puppy!!!

Har precis pratat med Alexandra och Amanda. Blev massa glad. Det är så konstigt, jag har inte varit här så länge men ändå saknar jag dem. Kanske inte så konstigt iofs med tanke på att vi i princip umgicks varje dag innan jag åkte. De är fina brudar de där och de är mina. Det ni!

Jag menar titta vad party de är;) hehe.

På torsdag kommer de iaf och firar midsommar med mig. Och sedan blir det tjejroadtrip tillbaka till Karlshamn på söndagen. Det blir shopping, 90-tal, tusenmiljarder mat, kaffe och rök-pauser. Jag gillar läget!!

Måste ju även erkänna att denna coolingen saknas en hel del också.

Ska bannemig kidnappa henne från Linus när jag kommer hem. Ja, så blir det. Han lär aldrig se den komma, en dag är hon bara borta!! Mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0