Fyndade igår!

Igår lyckades jag fynda i denna håla. Det är verkligen inte ofta alls man brukar kunna göra det! Hittar man väl något snyggt här så är det snordyrt. Typiskt dåligt! Men igår så. Då hittade jag en kjol och 2 nagellack. Och det bästa är att jag bara fick betala 99.50 för kalaset. Det kunde man inte pruta på. ;)



Jag tokälskar kjolen! Mumma för ögonen!!

Therezia fyndade också och hittade en fin tubtopp som självklart Danish tyckte var rolig. Först tyckte han den var lite obekväm..


...Men sen kom han på att den hade varit perfekt att ha till festivaler. Man hade fått plats med hur mycket chips och läsk som helst. Eller om man bara fryser så kan man krypa in i den..

Ja, varför inte?
Han har så konstiga idéer för sig den där pricken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0