Dags för kudden

Nu är jag så galet trött. Det blev lite jobb idag med, har städat lekstugan och tvättat rent den på utsidan. Så nu är musklerna trötta på mig igen. Då är det väl lika bra att lyda dem och hoppa i säng.
Imorgon jobbar alla i huset så då tänkte jag passa på att köra till Stenugnsund och handla all mat och alkohol till midsommar. Man får passa på nu innan alla tänker likadant och man får stå i kö i en evighet.
Tänkte också köpa tusen miljarder strumbyxor. Det är ALLTID bra att ha. Speciellt med tanke på att jag bor i klänningar och kjolar. Tycker att man har aldrig några hela strumpbyxor, men nu jäklar ska jag bunkra upp! Det ska inte finnas en maska så långt ögat kan nå!!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0